Android Cihazlara Nasıl Root Atılır? Detaylı Anlatım!


Root işlemi ( Türkçesi Kök) android cihazınızı tam yetkiyle kullanabilmek için yapılan işlemdir.Genellikle root isteyen uygulamalar için rootlamaya gerek duyulur.


Android Cihazlara Nasıl Root Atılır?  Detaylı Anlatım!

Root işlemi cihazınızı garanti kapsamından çıkarabilir.Root yarıda kalarak cihazınızı bozabilir.Ayrıca rootlu cihazı kullanmayı bilmezseniz telefonunuza virüs ve casus yazılım bulaşabilir.Bu tür aksaklıklardan doğan sorumluluğun size ait olduğunu unutmayın.

Android Cihazınızı Rootlamadan Önce ; 

  • Bataryanızın %50'den fazla olduğuna emin olun. 
  • İnternete bağlı olun.(Wi-Fi tavsiye edilir) 
  • Uygulamaların bilinmeyen kaynaklardan yüklenmesine izin verin.Telefonunuzdan Ayarlar> Güvenlik> Bilinmeyen Kaynaklar'a giderek açabilirsiniz.


1. Adım: KingoRoot Bedava İndirin 
  • Kingo Root'un APKsını telefonunuza indirin.
  • İndirme otomatik olarak başlatılacaktır. Chrome sizi KingoRoot.apk hakkında uyardıysa Tamam diyerek devam edin.

2. Adım: KingoRoot.apkyı Cihazınıza Kurun.

  • Bilinmeyen Kaynaklar seçeneğini açmadıysanız, yükleme sırasında ​​"Güvenlik için telefonunuzun bilinmeyen kaynaklardan alınan uygulamaların yüklenmesini engelleyecek şekilde ayarlandı" belirten bir uyarı alırsınız.
  • Bu uyarı ekranında Ayarlar'a tıklayarak Bilinmeyen Kaynakları açın.

3. Adım: "Kingo ROOT" Uygulamasını Başlatın
  • Kingo Rootla Root işlemini başlatmak için uygulamayı açıp "One Click Root" butonuna tıklayın.Sonuç ekranı görütülenene kadar biraz bekleyin.

4. Adım: Rootun Sonucuna Bakın
  • Sonuç ekranında Root Succeeded (Root Başarılı) veya Root Failed (Root Başarısız) yazısı göreceksiniz.Root Failed sonucu ile karşılaşırsanız tekrar rootlamayı deneyin.


Android Cihazlara Nasıl Root Atılır? Detaylı Anlatım! Android Cihazlara Nasıl Root Atılır?  Detaylı Anlatım! Reviewed by Mehmetcan Sarıkaya on Nisan 07, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok