Erkeklerin Ayrılmak İçin En Çok Kullandığı Bahaneler! Siz Bunlardan Hangisini Duydunuz?

Günümüzde bir ilişki yürütmek epey bir emek istiyor. Çoğu kişinin ilişkisi bir çok sebepten dolayı bitmektedir. Bu ilişkileri bitirmek isteyen erkekler genelde basit bahaneler kullanırlar. Gelin birlikte bakalım erkeklerin ayrılmak için en çok kullandığı bahaneler nelermiş?

Erkeklerin-En-Çok-Kullandığı-Bahaneler


  • Derslerime odaklanmam lazım.
  • Ben sana layık değilim.
  • Şu anda ilgilenmem gereken sorunlarım var.
  • Şu anda bir ilişki için hazır değilim ama eğer bir gün olursam o kişi sen olurdun.
  • Keşke bundan 5 sene sonra karşılaşsaydık.
  • Sanırım kısa zamanda çok hızlı ilerledik.
  • Kendimi boğuluyor gibi hissediyorum ve biraz kendi alanıma ihtiyacım var. 
  • Benim için sevgiliden çok arkadaş gibisin.
  • İkimiz de tamamen farklı noktalardayız.
  • Bağlanma korkum var.
  • Bir süre ara verelim.
  • İşim çok yoğun sana vakit ayıramıyorum.
  • Aynı frekansta değiliz.
  • Annem seni istemiyor.
  • Beni boğuyorsun.
  • Tenimiz uyuşmuyor.
  • Artık beni heyecanlandırmıyorsun
  • Ben sana istediklerini veremem.
  • Sen eski sen değilsin.
  • Sana alışmak istemiyorum.
  • Biz ayrı dünyaların insanlarıyız.
  • Seni seviyorum ama sana aşık olamıyorum.
  • Arkadaş kalalım.
  • Yurt dışına gidiyorum.
  • Eski sevgilimi unutamıyorum.
  • Askere gidiyorum.
  • Çok konuşuyorsun.
  • Seni tanıyamamışım.
  • Düzenli ilişki adamı değilim.
  • Artık kariyerime odaklanmak istiyorum
  • Beni eskisi gibi kıskanmıyorsun.
  • Maddi sorunlarım var.
  • Psikolojik ya da ailevi sorunlarım var.
  •  Bana eskisi kadar zaman ayırmıyorsun.

Siz ayrılırken en çok hangi bahaneleri duyuyorsunuz? 


Erkeklerin Ayrılmak İçin En Çok Kullandığı Bahaneler! Siz Bunlardan Hangisini Duydunuz? Erkeklerin Ayrılmak İçin En Çok Kullandığı Bahaneler! Siz Bunlardan Hangisini Duydunuz? Reviewed by Mehmetcan Sarıkaya on Ağustos 02, 2018 Rating: 5

Hiç yorum yok