Özgecan Aslan'ın Katilleri Öldürüldü! İşte Tüm Detaylar!

ÖZGECAN ASLAN'IN KATİLLERİ ÖLDÜRÜLDÜ! 


Özgecan Aslan’ın Katilleri olan Baba ve Oğul, Cezaevinden Gültekin Alan İsimli Şahıs Tarafından öldürüldü.

Özgecan-Aslanın-Katilleri-Öldürüldü

İŞTE CEZAEVİNDE OLAN GÜLTEKİN ALAN’DAN GELEN AÇIKLAMA!


Para pul,çek senet işlerinden içeri girdim,Devlet'im cezamı kesti başım üstüne. Özgecan'ın katilinin geleceğini öğrendim.Göremediğim kendi kızlarım gözümden geçti.

Silahın içeri girmesinde Jandarmanın,Koruma memurlarının ve Devletin hiçbir zafiyeti yoktur.Tuvalette buldum.

Adımı Yemek dağıtımına yazdırdım. Oğul ve Babası hücrede kalıyor ve hiç dışarı çıkmıyordu. Havalandırmaya biz içerdeyken çıkartıyorlardı. Koğuşun kapısına vurdum Yemek ve evrak var dedim.Babası açtı yemeği verdim.Oğluna imza lazım diyerek, yanıma çağırdım. Gelir gelmez silahı çektim "Özgecan'ın selamı var dedim" yarısını ona yarısını Babasına boşalttım.

Özgecan-Aslanın-Katilleri-Öldürüldü

Mermi bitti,infaz koruma memurları gelince boş silahla birini rehin aldım.Tek amacım Özgecan'ın katili olan oğul ve babanın kanın boşalmasını izlemek ve öldüğünden emin olmaktı.Emin olunca teslim oldum.

Doğuştan Türk Milliyetçisiyim Devlet'e silah çekmedim.Tutanaklarda silahımın boş olduğu sabittir.Memurdan helallik istedim.

Benimle birlikte 6 kişi gözaltına alındı. Hiçbirinin suçu olmadığını tek başıma yaptığımı söyledim.Beraat ettiler.

29 Yıl ceza aldım.
Başım üstüne ŞEREFİMDİR. 
Gültekin ALAN

Hiç bir masumun ölümü cezasız kalmamalı!

Özgecan Aslan'ın Katilleri Öldürüldü! İşte Tüm Detaylar! Özgecan Aslan'ın Katilleri Öldürüldü! İşte Tüm Detaylar! Reviewed by Mehmetcan Sarıkaya on Temmuz 03, 2018 Rating: 5

Hiç yorum yok